Kundeservice
Kom i kontakt med oss!
Vi har et felles telefonnummer som du kan nå oss på 24/7 – 22 04 07 50 ( vakttelefon etter kl. 16:00)
– velg deretter avdelingen som passer din henvendelse.
Du kan også nå våre medarbeidere ved hjelp av å sende din forespørsel til understående avdelinger:
ha19@rbergersen.no – butikk avd- Skøyen, Harbitz Torg for alt innen interiørbeslag og sikkerhetsløsninger for deg og din bolig.
post@rbergersen.no – butikk avd. Alnabru for alt innen interiørbeslag og sikkerhetsløsninger for deg og din bolig.
system@rbergersen.no – ta kontakt med systemavdelingen om du trenger nøkkelbrikker, nøkler med systemnummer, bestillinger av sylindere og nøkler tilhørende borettslag, leilighetskomplekser, kontorbygg og andre offentlige instanser.
prosjekt@rbergersen.no – for henvendelser angående prosjektering, låsplaner, sikkerhetsbefaring, dørautomatikk, for arkitekter og entreprenører.
service@rbergersen.no – for henvendelser der du som privatkunde ønsker montering hjemme eller trenger bistand i form av assistanse på telefon med et produkt du har kjøpt hos oss.
nettbutikk@rbergersen.no – for henvendelser angående ting du lurer på i vår nettbutikk.
ordre@rbergersen.no – for henvendelser, bestillinger for privat og bedriftskunder. Informasjon om alle våre produkter innen lås & beslag.
Kundestøtte for nettbutikken
Frakt:
Vi sender med Bring. Alle ordrer vil bli sendt som Pakke til hentested og hentes på nærmeste utleveringssted. Kjøp over 990,- sendes fraktfritt.
Fraktpris for øvrige nettordre er 100 ,-
Du kan også hente varen kostnadsfritt i vår butikk på Alnabru, Ole Deviksvei 46, 0668 Oslo. Vi sender en epost som varsler når varen er klar for henting.
Alle bestillinger blir behandlet og sendt innen 3 virkedager, dersom varen ikke finnes på vårt lager kan de ta noen dager i tillegg før utsendelse.
Ved bestillingsvarer opplyses det om leveringstid. Det er i noen tilfeller tiden det tar for fabrikken å produsere varen og å sende varen til oss.
Vi kan for tiden ikke ta imot bestillinger for utsending til land utenfor Norge i nettbutikken, men du er velkommen til å sende epost til nettbutikk@rbergersen.no med hvilke varer du ønsker å bestille. Så behandler vi din bestilling manuelt.
Generelle spørsmål:
Du finner oss på to ulike lokasjoner i Oslo
På Alnabru og på Skøyen. Begge butikker har et stort utvalg av dørhåndtak, interiørbeslag og sikkerhetsløsninger
Alle våre butikker utfører nøkkelsliping mens du venter. I butikken på Alnabru har vi i tillegg et omfattende utvalg av nøkkelemner og kan lage kopier av mange sjeldne nøkkeltyper som til gamle biler, dør- og skaplåser o.l.
De fleste varene er utstilt i våre butikker , men noen av våre produkter leveres i veldig mange forskjellige varianter med et stort utvalg av kombinasjoner og vi har dessverre ikke alle varianter i butikken til enhver tid.
Angrer du kjøpet av en vare kjøpt i nettbutikken, har du i henhold til angrerettloven 14 dager angrerett. Vi tilbyr 30 dager angrerett fra datoen du mottatt varen.
Fyll ut angrerett og legg ved varene som sendes tilbake til vår returadresse;
R. Bergersen AS
Ole Deviks Vei 46
0668 OSLO
Merk: WEB/RETUR
Varene kontrolleres når de kommer inn, de må være ubrukt og uten påvirkning slik at de kan selges som nye.
Faktura blir kreditert via samme betalingsmåte som er brukt ved handelen.
Husk å bruke sporbar forsendelse siden vi ikke kan kreditere ordren dersom varene blir borte.
Dersom dere ønsker andre varer må disse bestilles gjennom nettbutikken på egen ordre.
Pakk inn varen slik den ble levert. Ved retur og bytte er du ansvarlig for at varen ikke blir skadet under transport, og du er ansvarlig for varen inntil den er mottatt og signert for av oss. Ved retur eller bytte av en vare må varen være ubrukt og originalemballasjen må være hel. Samtlige dokumenter og tilbehør skal sendes med.
Ikke skriv rett på, eller bruk tape på, originalemballasje når du sender varen i retur.
Du kan levere tilbake varer i henhold til din angrerett i vår butikk på Alnabru ( Ole Deviks Vei 46, 0668 Oslo ) Husk å fylle ut angrerettskjema, dersom du ikke skrevet ut dette selv kan du be om dette i kassa.
Nettordrer som returneres i butikk blir kreditert via samme betalingsmåte som er brukt ved handelen. Dersom du ønsker andre varer i butikken må disse betales på egen ordre i kassa.
Ved reklamasjon på forbrukerkjøp må du kontakte oss enten på telefon eller mail, og forklare problemet. Så finner vi enkleste måte å løse problemet på. Det forutsettes at du har kvittering på varen som viser når den ble kjøpt.
Dersom det er mangler ved varen som er levert, ettersender vi det som mangler dersom det er mulig. Eller vi bytter til ny vare. Ved feil på varen sender vi ny etter å mottatt varen med feil. Vi sender returlapp som du bruker for innsending av varen.