Kundestøtte for nettbutikk
Har du spørsmål du ikke finner svar på her kan du ringe vårt kundesenter på 22 04 07 50 eller sende epost til nettbutikk@rbergersen.no
Frakt
Vi sender med Bring. Alle ordrer vil bli sendt som Pakke til hentested og hentes på nærmeste utleveringssted. Kjøp over 990,- sendes fraktfritt.
Fraktpris for øvrige nettordre er 149 ,-
Du kan også hente varen kostnadsfritt i vår butikk på Alnabru, Ole Deviksvei 46, 0668 Oslo. Vi sender en epost som varsler når varen er klar for henting.
Alle bestillinger blir behandlet og sendt innen 3 virkedager, dersom varen ikke finnes på vårt lager kan de ta noen dager i tillegg før utsendelse.
Ved bestillingsvarer opplyses det om leveringstid. Det er i noen tilfeller tiden det tar for fabrikken å produsere varen og å sende varen til oss.
Vi kan for tiden ikke ta imot bestillinger for utsending til land utenfor Norge i nettbutikken, men du er velkommen til å sende epost til nettbutikk@rbergersen.no med hvilke varer du ønsker å bestille. Så behandler vi din bestilling manuelt.
Generelle spørsmål
Du finner oss på to ulike lokasjoner i Oslo
På Alnabru og på Skøyen. Begge butikker har et stort utvalg av dørhåndtak, interiørbeslag og sikkerhetsløsninger
Alle våre butikker utfører nøkkelsliping mens du venter. I butikken på Alnabru har vi i tillegg et omfattende utvalg av nøkkelemner og kan lage kopier av mange sjeldne nøkkeltyper som til gamle biler, dør- og skaplåser o.l.
De fleste varene er utstilt i våre butikker , men noen av våre produkter leveres i veldig mange forskjellige varianter med et stort utvalg av kombinasjoner og vi har dessverre ikke alle varianter i butikken til enhver tid.
Angrer du kjøpet av en vare kjøpt i nettbutikken, har du i henhold til angrerettloven 14 dager angrerett. Du må selv stå for kostnadene ved retur.
Fyll ut angrerett og legg ved varene som sendes tilbake til vår returadresse;
R. Bergersen AS
Ole Deviks Vei 46
0668 OSLO
Merk: WEB/RETUR
Varene kontrolleres når de kommer inn, de må være ubrukt og uten påvirkning slik at de kan selges som nye.
Faktura blir kreditert via samme betalingsmåte som er brukt ved handelen.
Husk å bruke sporbar forsendelse siden vi ikke kan kreditere ordren dersom varene blir borte.
Dersom dere ønsker andre varer må disse bestilles gjennom nettbutikken på egen ordre.
Pakk inn varen slik den ble levert. Ved retur og bytte er du ansvarlig for at varen ikke blir skadet under transport, og du er ansvarlig for varen inntil den er mottatt og signert for av oss. Ved retur eller bytte av en vare må varen være ubrukt og originalemballasjen må være hel. Samtlige dokumenter og tilbehør skal sendes med.
Ikke skriv rett på, eller bruk tape på, originalemballasje når du sender varen i retur.
Du kan levere tilbake varer i henhold til din angrerett i vår butikk på Alnabru ( Ole Deviks Vei 46, 0668 Oslo ) Husk å fylle ut angrerettskjema, dersom du ikke skrevet ut dette selv kan du be om dette i kassa.
Nettordrer som returneres i butikk blir kreditert via samme betalingsmåte som er brukt ved handelen. Dersom du ønsker andre varer i butikken må disse betales på egen ordre i kassa.
Ved reklamasjon på forbrukerkjøp må du kontakte oss enten på telefon eller mail, og forklare problemet. Så finner vi enkleste måte å løse problemet på. Det forutsettes at du har kvittering på varen som viser når den ble kjøpt.
Dersom det er mangler ved varen som er levert, ettersender vi det som mangler dersom det er mulig. Eller vi bytter til ny vare. Ved feil på varen sender vi ny etter å mottatt varen med feil. Vi sender returlapp som du bruker for innsending av varen.